tiistai 9. marraskuuta 2010

Pinkki & Pantteri/ KuntoileVille

Ikinä ei saisi sanoa "ei ikinä". Mä oon jo monena vuonna ollu sitä mieltä, että ei oo mitään järkee käydä salilla, kun ihan hyvin voi käydä kotikulmilla lenkillä, ja suorittaa vatsa- ym lihasjutut kotona omassa huoneessa. Että ei mitään järkeä maksaa siitä mitä voi tehdä kotonakin.

Mutta niin se ihminen myöntyy.. Tosiaan kävin kahden viikon ajan viitenä päivänä viikossa salilla siellä ulkomailla (ilmaista se kun oli), ja mä innostuin siitä! Kun pääsin tänne ihanaan Suomeen, niin ajattelin, että nyt kun on alkuun päästy, niin ehkä vois jatkaa sitä salittelua. Joten, mä sitten menin ja repäsin ja liityin jäseneks liikuntakeskukseen. Eli siis kun ostin jäsenyyden, niin sain salin ainaisjäsenyyden, liittymislahjan ja kahden viikon "ilmaisen" salilla ja jumpissa käynnin!
Eli siis liikuntakeskus KuntoileVille on paikan nimi, meille vammalalaisille paremmin tuttu Pinkki (nimi muuttu just kun Pinkki&Pantteri liittyi KuntoileVille- ketjuun). Pinkissä on monenlaista eri ryhmäliikuntatuntia, esim bodypump, pace, bodyattack, spinning.. Plus sitten ihan kohtuukokoinen kuntosali. Pinkki on auki kulunvalvontakortilla klo 5.30-21.00. Viikko-ohjelmaan pääset tästä!

Pikkuhiljaa alkaa jo huomata, et kroppa kiinteytyny, ja varsinkin mun olemattomat käsilihakset on kasvanu :_D Jos oikein suututtaa välillä, niin salille on kiva mennä purkaan agressioo. Muutenkin on nykyään paljon paremmalla mielellä. Ajattelin joskus et en mä missään kuntoilemassa voi käydä, kun on niin paljon muutakin tekemistä, mut sit kun aloin oikein miettiä, niin jos mä en kävisi salilla, niin makaisin vaan sohvalla senkin ajan!

Mä haluaisin innostaa kaikkia nyt kuntoileen! Tulee parempi mieli ja kunto kasvaa, tai sit sen voi ajatella niin et kesäkuntoon 2016 ;) Jos mäkin (laiskimus) siihen pystyin, niin kyl te muutkin !

Ei kommentteja: