sunnuntai 14. marraskuuta 2010

Kertokaa!

Kuten mä täällä jo pohdinkin pari viikkoo sitten, olis kiva saada tähän blogiin jotain uutta! Tänään mä tein ekan askeleen, ja muutin hippusen ulkoasua ja vaihdoin banneria, mutta ei se tunnu riittävän :)
Mä koitin miettiä että mitä vois muuttaa, kunnes tajusin et kysytään teiltä! Vaikka ei mulla vakilukijoita oo kun kahdeksan, niin täällä on n. sata kävijää per päivä, mikä on mun mielestä hurjasti, jos vertaa siihen mitä tää oli puol vuotta sitten ! (ei se tietty mitään oo jos vertaa esim mungolifeen, mut silti!)

Joten nyt mä kysyn teiltä! Mitä te tahtoisitte tietää/ mistä tahtoisitte että kirjotan? Vastaan kaikkiin toiveisiin varmasti, toivon mukaan niitä tulee. Eli nyt auttakaa mua, kertokaa mitä uutta tähän blogiin!

8 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

tee semmonen kuvapostaus, jossa kuvaat kaikkia lukijoiden toiveita?

sitten vaikkapa kerrot susta ja sun poikaystävästä ( ymmärsin, et sulla on sellanen :-D ) miten tapasitte yms kaikkee mukavaa :---)

Henna kirjoitti...

sellasen kuvapostauksen oon jo pitkään tahtonu toteuttaa, mutta pelkäänpä, ettei kukaan toivo niitä kuvia :_D mutta toki sen teen jos toiveita tulee. mainosta ihmeessä blogia kavereilleskin, jotta saadaan se kuvapostaus toteutettua! :)

poikaystävästäkin tekisin mielelläni postauksen, mutta se on kieltäny mua puhumasta meiän asioita täällä :(

Miia kirjoitti...

Tee postaus sun huoneesta, ne on kivoja :D taikka "päivä raksalla"

Henna kirjoitti...

Joo molemmat hyviä ideoita! :) Taidanpa toteuttaa lähiaikoina ! :)

Anonyymi kirjoitti...

hmm. postaus päivä kuvina, lapsuuspostaus, tyylisi 10 kulmakiveä.

Henna kirjoitti...

lapsuudenkuvia mulla täällä jo onkin, mutta jälleen kaikki toteuttamisen arvoisia!

Anonyymi kirjoitti...

päivä raksalla/päivä kuvina tosi kivoja ideoita! kannatan myös niitä :) sit jotain lempivaatteita/laukkuja/kenkiä/koruja olis kans kiva nähdä :>

Henna kirjoitti...

Selvä, tulee toteutuun :)