lauantai 20. marraskuuta 2010

Lasisilmät

Mulla oli tänään näöntarkastus uusia silmälaseja ja piilolinssejä varten. Näkö on onneks pysyny samana, ei ainakaan huonontunu ! Mulla on siis likinäköö ja tosi paljon, ja niille jotka ei tiedä mitä se meinaa, niin en nää siis kauas :) Oikeessa silmässä -4,25 ja vasemmassa -3,25. Oon melko sokee ilman mitään apuja siis.

Sain sovitukseen nyt jotkut ihan just tulleet silikonipiilarit, niissä ei oo pinnotetta lainkaan, ja se on sit kuulemma hyvä. Sain testiin myös uuden nesteen jossa on vetyperoksidia! Eli siis sitä mitä on hiustenvaalennusaineissakin! Jännä juttu.

Uudet lasit pitäis tulla kahden viikon sisällä. Pokat mulla on ollu jo vuoden ajan, mut ei linssejä vahvuuksilla. Ne oli viime tammikuussa -80% alella SilmäAsemalla ja oli maksanu sit jotain kuuskymppiä vaan :)




Mulla on myös kahdet vanhemmat lasit, jotka on ostettu ehkäpä kolme vuotta takaperin specsaversiltä. Mutta näkö huonontunut siitä hieman, joten uudet tulee kyllä tarpeeseen.

Vammalan Silmäasemallahan on tällä hetkellä tarjous että kahdet lasit yksien hinnalla! :)


Aamulla suuntasin heti yhdeltätoista, kun Asemakirppis aukesi, viemään myyntiin menevät tavarani pöytään! Hieman nousi hymy huulille, kun sieltä mulle sanottiin, että eilen jo joku oli käynyt kyselemässä mun pöytää! :) Eli siis tosiaan siellä on nyt sitten palapeliä, kenkiä, laukkuja, cd-levyjä, kirjoja, nettijohtoa, webbikameraa, koruja, minihameita, housuja, mekkoja, toppeja, t-paitoja ja pitkähihaisia odottamassa ostajaansa. Hinnat laitoin tosi halvoiks, eli ei pitäis ainakaan sillä oo pilattu ! Eli pöytä 23 siis.




Vielä pyytelisin laittamaan ehdotuksia postauksiin! :) Hauskaa lauantaita kaikille ! ♥

4 kommenttia:

i hate early mornings kirjoitti...

Noi lasit sopii sulle tosi hyvin! :)

Henna kirjoitti...

Hihii! Voi kiitos :)

Anonyymi kirjoitti...

Jos ei näkö enäää ole viimevuosina huonontunu niin kannattaa miettiä laserleikkausta nii alkaa näkemään taas, maksaa toki jonkun verran mut eiköhän se ole sen arvoista? onhan se kivempaa ilman laseja.

Henna kirjoitti...

Joo! Mä oon jo monta vuotta suunnitellu, että kun lopetan koulun, niin meen töihin kerään rahaa ja meen siihen leikkaukseen! Laskin että maksais ittensä takas viidessä vuodessa :) Ja muutenkin, se on pakollinen mun unelma-ammattia varten !