maanantai 29. marraskuuta 2010

My room

Tein taas ihan kivoja löytöjä kirppiksiltä! Mun tulee nykyään pyörittyä kirppareilla ehkä vähän turhankin usein, mut ei sitä tiedä jos sinne olis tullu jotani uutta ja kivaa! Eilen löysin "Saanko luvan?" -dvd:n, vaaleanpunaisen topin ja kivan ruskeen kauluspaidan :)

 Leffa 3€
 Toppi 0,50€
 Kauluspaita 3€


Huonepostaus mulla on ollu suunnitteilla jo pidemmän aikaa, oon vaan aina odotellu viikonloppua, jotta ehtisin kuvata huoneeni luonnonvalossa! No nyt se viikonloppu tuli, ja sain aikaseks sitten kuvailla. Huone on tollanen tosi vihree (lue: tapetit, verhot, matto, tuoli, lakana...). Ihan viihtysä joo, mut joitain uusia huonekaluja olisin kyllä vailla. Mulla on tollanen ihan kamala kahdeksankymmentä senttiä levee sänky, jossa on sellanen ihme vaahtomuovipatja! Tai nyt siinä on niitä kaks kun yhdellä se on niin kova! Oon aina tahtonu satakakskyt senttisen runkopatjasängyn, mut siinä on sellanen ongelma, et kun meillä on kaks kerroksinen talo, ja raput yläkertaan menee sillai kaartuvasti, niin sellasta ei saisi sinne vietyä. Joten oon päättäny että odotan muuttoo omaan kotiin, jolloin voisin ostaa vaik satakuuskyt senttisen :)

Muutenkin mun huonekalut on aika lailla kierron kautta tullu, varmaan mikään ei oo omaa paitsi sänky. Toinen kirjahylly on pikkuveljeltä peritty, toinen isäpuolen. Ollaan äitin kans suunniteltu lähtöö ikeaan, niin sit voisin ostaa ihan oman sellasen kirjahyllyn!

Mun huoneessä ei oo vaatekaappia, kuten näkyy, vaan kaikki vaatteet lojuu tuolla verhon takana, puolet siitä on mun tilaa, puolet on äitin tavaraa. Mulla on siellä yks rekki, jossa roikkuu kaks tankoo, molemmat tangot ihan täynnä :/ Mutta joo, katelkaa itse, tältä mun huone näyttää :)



















5 kommenttia:

Noora kirjoitti...

Tosi kivoja löytöjä olet tehnyt, erityisesti tuo kauluspaita on tosi kiva! :)

Henna kirjoitti...

Niin mustakin! :) Siitä ois tarkotus tänään laittaa vielä kuvaa päällä päivän asun merkeissä :)

Anonyymi kirjoitti...

tää oli kiva postaus 8)

Anonyymi kirjoitti...

toi kauluspaita on ihana !!

Henna kirjoitti...

Iita: Kiitti :)

Anonyymi: Niin on!! ♥