maanantai 22. marraskuuta 2010

Mitä tänään!

Aamulla heräsin taas seitsemältä valmistautuun kouluunlähtöön. Olin aamulla ihan sekasin, näin unta että myöhästyin koulusta, ja muutenkin kaikkia hölmöjä unia!
Pääsin koululle niin olin edelleen ihan nukuksissa, mut onneks saatiin kuulla et päästäisiin jo kahdelta, kun neljään piti olla. Sain mä sentään jotain aikaseks, pari listaa laitettua ja tehtyä peitelistoja valmiiks. Ainiin ja ruuvasin mä yhden lampun seinään XD

Salillekkin piti mennä, mut ajattelin et käyn eka kotona, ja sillä reissulla ollaan edelleen.. No, oon sentään blogin suhteen saanu jotain aikaseks, napsinu vähän kuvia ja miettiny valmiiks tulevia juttuja :)


Innostuin eilen yöllä ennen nukkuunmenoo napsiin vähän kuvia ikkunasta!





Päällä oli tällästä ennen kun vaihdoin työvaatteisiin :)





 ♥LOVELOVELOVELOVE♥




Tällä hetkellä meillä on täällä tälläset näkymät!

Taasen muistutan/ilmoitan jos et oo vielä huomannut, niin TÄNNE! :)

Ei kommentteja: