lauantai 20. marraskuuta 2010

Day 7

Day 07- A picture of someone/something that has the biggest impact on you

(ei näytä siltä, mut ei oo tarkotuskaan)

Muruhan se.
 Selitin sille just, että kuinka mua ahdistaa kun ajattelenkin sitä millanen olin ennen. Oon muuttunu nyt tässä vuoden aikana ihan hurjasti. Esim yks mihin oon tyytyväinen on se, että oon oppinu hallitteen hermojani edes vähän. Ennen suutuin aina kun mulle sanottiin jotain tyhmää vitsillä, mut nyt tajuan mikä on vitsiä ja mikä ei, joten ei tarvi hermostua pienestäkin. (Nimim. mua ahdisti tänään kun verhot oli kii)

Oon myös rauhottunu tosi paljon toisaalta.
Ja oon NIIN rakastunu ♥

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hei! Tää ei liity tähän postaukseen mitenkään, mutta mun on pakko kommentoida ja ilmottautua että oon olemassa:D Oon lukenu sun blogia keväästä asti, tai yrittänyt, mutta olin tallentanu suosikkeihin jonkun postauksen linkin ja aina kun tulin kattomaan olitko postannu tuli se sama postaus.. Nyt jonkun aikaa sitten tulin taas ja hoksasin, että olit vaihtanu bannerin, mutta edelleen vaan se vanha postaus heinä/kesäkuulta:DD Onneks siinä vaiheessa tajusi, että mulla on väärä linkki. Tykkään sun blogista hirmu paljon!

Hälsningar från Stockholm!
Elli

Tosi tärkeä kommentti anteeksi:D

Henna kirjoitti...

Hei oli oikeesti tosi tärkee kommentti mulle! Oli tosi ilonen ylläri tää kommentti, tosi kiva kun tykkäät mun blogista ♥ Musta tuntuu vielä melkein vuoden jälkeen et täältä puuttuu jotain edelleen :) Mut jos oot huomannu jotain sellasta mitä toivoisit lisää tänne niin kerro ihmeessä? :)

Harmi kun oot sillee luullu että en paljoo postaile, nykyään pyrin postaan jopa joka päivä !

Anonyymi kirjoitti...

Mun oma mokahan se oli, onneks vaihdoit bannerin:D

Mie yritän infota kun keksin jtn postaustoiveita ja muutenkin kommailla:)

//Jag igen