torstai 25. marraskuuta 2010

InStyle

Teinpäs tänään sellasen jutun, että kävin koulussa terkkarin puheilla tän mun hyperkylmyyden takia. Että jos olis vaikka joku aineenvaihduntajuttu, ja siks kylmä. Se sit sano et toi on tosi yleistä, ja varsinkin jos on hoikka tai laiha, niin ei oo sitä rasvaa joka suojais kylmältä, ja sit vielä jos on huono ääreisverenkierto, niin sekin tekee.

Pinkissä saa jäsenet käydä ilmaseks Tanita -kehonkoostumusmittauksessa. Oon nyt käyny siinä pari kertaa, viimeks tiistaina. Se on suuntaa-antava mittaus, eli tietty joka nipistyskoe vai mikä se oli, niin antais sen tarkan tuloksen. Mutta niin, siihen varsinaiseen asiaan. Mun paino sen laitteen mukaan on 58,8kg vaatteet päällä, ja rasvaprosentti 18. (Ideaalipainohan mulla olis kai n. 67kg. Olen 175 cm pitkä.) Normaali rasvaprosentti naisilla on 17-30.9%. Eli se kylmä voi siis johtua siitä! Kun siellä mittauksessa viimeksi olin, piti se mittaajatäti mulle puhuttelun, että ei sitten saisi paljoo enää tippua se rasvanmäärä. :)

••••••                                  •••••••                                   ••••••••                                 •••••••

Kävin tänään taas kirppiksellä, niinku melkein joka päivä. Jäin sinne kytikselle kun joku oli mun pöydässä ja halusin nähdä ottaako se jotain. Niin samalla löysin sitten kivan paidan kolmella eurolla ja kolme vyötä 1,5!











H&M:n tilauksen eka osakin tuli, ja oli melkoinen pettymys :( Vihreä mekko, jonka tilasin, ja johon rakastuin, oli liian pieni. Koska mä opin, että mun tissit ei mahdu 36:en mekkoon... Se olis ollu niin ihana!

Beige neule, oli muuten ihan kiva, mut se väri tais olla jotenkin kumma. Tai siis ei oikeestaan kummakaan, ei vaan sopinu mun tukanväriin.

Ne vaaleet hiekan väriset housut, joo olihan ne hiekan väriset, mut se oli semmosta märkää rantahiekkaa. En edes ottanu pussista ulos, heti vaan takas, hyi!

Jos jotain huonoo, niin hyvääkin. Valkonen pipo = IHANA♥ Oon ollu pipon puutteessa jo pitkään, nyt sain sen aikaseks tilata ja tää on tosi kiva! Istun nyt sisälläkin pipo päässä, sen tietää et hiukset on hyvin ku ottaa pois. Ja valkonen kotiasu oli kans tosi ihana! Varsinkin se huppari oli hieno, sitä vois pitää kyllä musta vaikka koulussakin :P

6 kommenttia:

chucke kirjoitti...

kuka sanoo ihuna? :-D ei oikeasti

Henna kirjoitti...

Minä, ihan oikeasti! :)

Anonyymi kirjoitti...

liian isot tissit vai?

Henna kirjoitti...

liian isot kolmekutosen mekkoon.

Anonyymi kirjoitti...

valtavat!

Henna kirjoitti...

? :--D