maanantai 22. marraskuuta 2010

Olsen

Sellasta vaan että huomenna olis menossa täydennystä mun mun kirppispöytään. Esim jos oot kiinnostunu tosta Mary-Kate and Ashley -kirjasarjasta, niin mulla on sitä kuus osaa menossa myyntiin.

Mä luin noita niinku leipää nuorempana! Heti kun uudet kaks kirjaa ilmesty, niin hommasin omani ja luin putkeen. Alkaa olla jo niin monta kertaa koluttu, ettei enää jaksa innostaa. Ja muutenkin, tuntuu että olisin kasvanu ohi noista.

Eli siis jos ette tiedä, niin toi stoori kertoo kahdesta teini-ikäisestä tytöstä, joiden vanhemmat on eronnu, jotka tekee ihan normi teinijuttuja. Kuolaa poikien perään, tekee asiat salaa ja yms :)



P.S. Mainostan nyt vielä sen verran, että ne vaatteet mitä mulla siellä on, on suurin osa tosi hyväkuntosia ja kokoa S :)

Ei kommentteja: