tiistai 11. tammikuuta 2011

Aleshoppaajan salaiset unelmat

Mä oon aleshoppaaja, myönnetään. Aleshoppaajalla tarkotan sitä, että harvemmin ostan mitään mistään muualta kuin alesta. Kaupassa katson ensimmäisenä tuotteet, joissa on punainen hintalappu, harvemmin vien sovituskoppiin mitään normaalihintaista. Poikkeuksena farkut.

Oon huomannu tekeväni sitä myös netissä. Oon mä sitten H&M, Nellyn tai Boohoon sivuilla, mä meen AINA sinne ale/sale/outlet puolelle. Ja jos käyn normihintaisen vaatteiden puolelle, tuskin koskaan ostan sieltä mitään.

Mä tein poikkeuksen ja lähdin selailemaan Nellyn normaalihintaisia tuotteita ja voi että mitä ihanuuksia sieltä löytyikään. Ehkä siis yksi syy tähän punaisen lapun shoppailuun on se, että ei mulla oo varaa laittaa 100 kenkiin tai mekkoon?! Ja tiedän että jos jotain ihanuuksia katselen, niin ne jää takaraivoon koputtaan että mun on pakko saada toi!!!

Hei kattokaa nyt näitä ja koittakaa ymmärtää mun tuskaa :---D


Tää toppi mun on PAKKO saada, mutta odotan että se tulee alelle :_D

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kirjoititko juuri minusta vai luulenko vain? Voin allekirjoittaa omalta kohdaltani jokaisen kohdan, kun kuvailit itseäsi shoppailijana. Ostan myös yleensä aina vain aletuotteita. Tähän on kaksi syytä. 1. Välttelen viimeiseen asti sitä raastavaa pettymystä, kun on löytänyt jonkun täydellistäkin täydellisemmän vaatteen, mutta kun se vaan on liian kallis. 2. Pahimmassa tapauksessa ostan sen jonkin täydellistäkin täydellisemmän mekon tai kengät ja syön sen vuoksi seuraavat kaksi kuukautta pelkkää nuudelia.

Jude

Anonyymi kirjoitti...

Pitää lisätä vielä tuohon äskiseen. Aleshoppailussa on kuitenkin hyvät puolensa. Mikä onkaan parempaa kuin löytää jokin jo kauan haluamani vaate alesta, jolloin sen voi ostaa hyvillä mielin. Näin kävi minulle viimeksi eilen. Ostin H&M:n alesta neuleen, jonka lähtöhinta oli 39,90 (jota en yksinkertaisesti ollut raaskinut ostaa - kyllä, olen erittäin pihi) ja sain sen nyt 7€(!!!).

Jude

Henna kirjoitti...

Mulle kävi just tässä viikonloppuna niin, että kun oon jo hinkunut kuukauden ajan erästä ponchoa H&M:ltä hintaan 40€. En vaan raaskinut ostaa! Viikonloppuna menin H&M onlineen ja mikäs siellä! Samainen poncho 9,95! Vähän hymyilytti ja kyllähän se sieltä sitten mukaan lähti :P

Haidi kirjoitti...

vou mahtavia juttuja! :o

With A Silver Lining kirjoitti...

ihania :)