torstai 13. tammikuuta 2011

Piikkiä piikin perään

Puuh, tänään oon kirjottanu monta tuntia taas päättötyötä, ei enää tänään oikein kirjottelu tuppaa maistumaan ! Onneks oon saanu sentään jo kuus sivua kymmenestä aluilleen ja vielä puuttuu paljon tekstiä, kuvat ja sit tietty olis vielä muotoilu ja kaikki :) Tää tuntuu ihan hassulta kirjottaa muuten vaan, kun nyt oon tottunu siihen että kirjakieltä päättötyössä !

Tajusin eilen illalla että mun pitäis tänään käydä verikokeissa ja olla ennen sitä 12 tuntia syömättä! No siinä sitten kitkuteltiin kymmeneen asti ilman ruokaa ja sit vasta sai joghurttia suuhunsa. Koulun jälkeen kävin vielä piikillä, kun osallistuin kasiluokalla siihen johokin rokotustutkimukseen, ja nyt saa lisää piikkejä!

Huomenna ois vaan neljän tunnin koulupäivä, jonka jälkeen sit salille ja solkkuun taas :P Mua kyseltiin tänään töihinkin, paikka jääköön salaisuudeks vielä :----D


Ei kommentteja: