keskiviikko 26. tammikuuta 2011

Avautua...

Mä avaudun nyt vähän, jos helpottais ! Oon miettinyt lyhyttä taukoa bloggaamisessa, koska mua on lähiaikoina ahdistanut todella paljon tää homma. Joo mä tiedän että kun lukijoita tulee lisää, niin sitä rapaa sataa enemmän. Ja nyt on tullut lyhyen ajan sisällä neljä vakkarilukijaa lisää.

Vaikka ihminen aloittaa blogin, ja täten tekee itsensä melko "julkiseksi", ei se oikeuta täysin vieraita ihmisiä haukkumaan miten lystää. Ja varsinkin tää anonyymihomma, kun ihminen päättää että hän voi mukamas sanoa ihan mitä vaan sen nimimerkin takaa, niin ottaa vihaksi. Mä oon jo ajat sitten päättänyt, että mä en ikinä kommentoi kenellekkään muuten kun omalla nimelläni. Koska harvemmin omalla nimellään tulee kommentoitua asiattomuuksia.

Musta on aivan idioottimaista tulla tänne haukkumaan mua, varsinkin kun harva lukija mua oikeasti tuntee. Mielipiteet pitäisi luoda kasvotusten, ei jonkun blogin välityksellä. Suuri osa kommenteista on asiallista, ja nykyään usein myös hyvin rakentavaa. Mutta jos anonyymi tulee kommentoimaan että oot #¤%&# ruma ja säälittävä, niin kenen korvaan se nyt ei särähtäisi.

Joten toivon asiallista kommenttia, oli se sitten positiivista tai negatiivista. Mä pakenen nyt paikalta pohtimaan jatkoa! :)

13 kommenttia:

With A Silver Lining kirjoitti...

ihan totta, jos ei uskalla ihan omalla nimellä tulla sanomaan, niin voi sitten jättää kokonaan kommentoimatta! musta sun blogi on edelleenkin ihana :) tsemppiä vaan!

Anonyymi kirjoitti...

Huoh, oon ihan samaa mieltä noista anonyymikommentoijista ja oon meinannu kirjottaa samanlaisen avautumis-postauksen. Pistää vihaksi sellaset ihmiset, joilla ei oo muuta elämää ku tulla haukkumaan toisia anonyymeinä blogeihin... mäki sain täs taannoin yhdeltä anonyymiltä kommenttia, joka oli kuulemma mun kans samas koulus, siinä se vaa haukku mun hiuksia.. Että oot ihan oikeessa.

Henna kirjoitti...

Joo ja siis kestän kyllä jos mua sanoo läskiks ku tiedän et se ei oo totta, mut jos mulle tullaan sanoon että oot niin raukka ja säälittävä ja johanna tukiainenkin on kauniimpi kun sä, niinku tässä nyt on mulle kerrottu, niin täytyy sanoo et ei se kivalta tunnu :-D

Heidi kirjoitti...

Eeeeei! Aina ku löydän uuden kivan blogin nii sit se aina uhkaa mennä tauolle :<< Anonyymit on ihan perseestä ja oikeesti ei kannata ees välittää niist. Ne on ite jotain raukkoi ja säälittävii.

Tohon edelliseen postaukseen, nii kaikki raksavinkit olis kivoi, vaik mun poikaystävä onki raksal duunis, mut olis kiva saada vinkkei silleen et tytötki tajuis. :'D

Henna kirjoitti...

Vaik siis tosi paljon tulee anoilta hyvääkin, niin silti menee mauttomuuksien puolelle suurin osa :-D

Teresa kirjoitti...

Yks keinohan välttää tommosta haukkumista on estää kommentointi anonyymeiltä. Harmittaa kyllä, jos taukoilet. :/

Henna kirjoitti...

Mullahan oli alussa anoilta estetty, mutta nykyään täällä on paljon myös kivoja anoja, joten en tahdo poistaa heiltä kommentointia. Kestettävä on :p

Anonyymi kirjoitti...

Kestä vaan. Blogit on tarkoitettu ihmisille jotka ovat mielenkiintoisia.

Henna kirjoitti...

Hmm, no enpä tiedä miten toi pitäisi ottaa :-D

Mut musta ei tarvitse välttämättä olla mielenkiintoinen ihminen kirjoittaakseen blogia, kunhan asia on kiinnostavaa :) tai oikeastaan en tiedä siitäkään jos kirjoittelee lähinnä itselleen ! :)

Henna kirjoitti...

Joo mä luen itse noita molempia blogeja ja pidän kovasti! Kyllähän se niin on että mitä enemmän blogi saa julkisuutta, niin sitä enemmän se saa myös sellaisia lukijoita jotka haukkuu ihan jo periaattestakin.

Kiitos kuitenkin tsempistä, kyllä tää helpotti taas hetkeks :)

Anonyymi kirjoitti...

"tai oikeastaan en tiedä siitäkään jos kirjoittelee lähinnä itselleen ! :)"

hmm eks tääkin oo vähän ristiriitaista jos facebookissa ongit lukijoita mutta sit ne onkin vaan omaks ilokseks?

Henna kirjoitti...

en puhunut itsenstäni :) vaan ylipäätään bloggaajista.

Anonyymi kirjoitti...

Sun blogi on ihan mielettömän hyvä.