tiistai 4. tammikuuta 2011

I want to say THANKS!

Pakko tähän väliin vielä hehkuttaa teita kultaisia lukijoitani! Viikon aikana on tullut ainakin kolme lukijaa lisää ja arvatkaas kuinka ilonen mä siitä oon! Musta on aina vähän tuntunu siltä, että ei kukaan varmaan lue tätä, kun mun jutut on välillä, noh persoonallisia, eikä mun elämässä oo mitään niin kiinnostavaa.
Mutta ilmeisesti ainakin 17 ihmistä pitää mun jutuista! TOSI MAHTAVAA! :))

Mietin sellasta hommaa, että jos kaksikymmentä lukijaa tänne saadaan poksahtamaan, niin silloin on kyllä arvonnan aika! :) Ja blogi täyttää pian vuoden! Jolloin olen myös arvontaa suunnitellut ;)

Jännä että ekan puolen vuoden aikana ei ollu yhtään lukijaa, mut sit niitä jostain tupsahti :) Mutta ootte ihan mahtavia! Love u all ♥ Näkisitte miten mun silmät loistaa kun tuun töistä ja on saapunut kommentti ! :) Te parannatte mun oloo huimasti!

3 kommenttia:

Ninni kirjoitti...

itelleeki tuli täst jotenki parempi mieli! :> toivottavasti mullekin käy joku huima lukijamäärien nouseminen jossain kohtaa.. :D

Henna kirjoitti...

No ainakin toivotaan niin ! :))

Minna kirjoitti...

höh, tyhmä kommentoida jo toiseen postaukseen peräkanaa et tiiän mitä tarkotat, mutta kun tiedän :D
uudet lukijat on ihania mutta etenkin ne kommentit, oikeesti ne kommentit on tän blogielämän suola <3 tuun kans aina niiin hyvälle tuulelle kommenteista :))