sunnuntai 23. tammikuuta 2011

Ostokset



Perjantaina suuntasin Tampereelle tässä asussa. Mä en tiedä mikä siinä on, kun mua alkaa aina junassa nukuttaa! Istuin jonkun vanhemman naisen vieressä, kun juna oli aika täynnä. Puolessa välissä matkaa mun alko pää nytkähteleen ja heräsin aina siihen! Varmaan kymmenen kertaa :--D

H&M

Kun pääsin perille, niin kävelin suoraan mäkkäriin syömään. Ei ollu hääviä. :-D Ja oli ihan sikakylmä! Mäkin luulin että olin pukenu paljon vaatetta ettei tulis kylmä, mutta kyllä olin väärässä taas!
Ensin oli tarkotuksena lähteä köpötteleen ihan koskarille saakka, mutta kun kylmyys yllätti, niin tuntu paljon paremmalta idealta mennä vaan ne kaupat, jotka on mun matkan varrella. Mun ilokseni siihen matkalle oli tullut Ginakin, jonne tahdoin uusien korujen toivossa!

H&M


Mä vallan rakastuin näihin hiuksiin laitettaviin kukkiin ostettuani sen yhden. Nyt niitä sitten lähti mukaan parit lisää. Tosi kiva asuste mun mielestä :)
 
H&M


HM:llähän on nyt se tarjous, et ku ostat jotain nyt, niin saat viiden euron lahjakortin (kuitti), jonka saa käyttää helmikuussa! Mulla on nyt niitä kuitteja jo kolme, joten se enteilee shoppailureissua helmikuun 1.-14. ! Jotenkin on iskenyt raastava uusien korujen himo, mistä lie tullut. Mä käytän yleensä vain hopeisia koruja, koska ne jotenkin sopii mun ihonväriin paremmin, mutta nyt on tullu ostettua kultasiakin muutamat, ja oon saanu todeta että nekin on tosi kivoja!

GT


 Ennen en oo ikinä oikein löytänyt mitään Ginasta, kun en oo mikään kassipaitojen suurkuluttaja, mutta nyt sieltä löyty pari kivaa vaatetta vitosella, plus sit nuo ylemmät korvakorut ! Yhden neuleen olisin tahtonut myös, mutta ei löytynyt kuin kokoo M ja se oli inansa liian suuri.

GT
GT


Mä kattelin näitä farkkuja jo torstaina ideaparkissa, mutta ei ollut kokoja 25 ja 28 välillä. Koitin kakskaseja, mutta ne oli vähän liian suuret. Nytkään en löytänyt kaksseiskaa, jota yleensä h&m:n farkuista käytän. Onneksi sitten vielä kokoa pienemmät mahtuivat ja pääsivät joukkoon hurjaan :)


Nyt syön raejuustoa lihaskipuun, ja harkitsen pikaista nukkumaanmenoa! Mun alko eilen särkee hartiaa kun koitin penkkipunnerrusta pelkällä tangolla. :-D Poikakaveri nauro mulle ku sanoin et jaksoin nostaa sen vaan viis kertaa. Mulla on ihan surkeet käsivoimat! En mä pääse esin yhtäkään miesten punnerrusta! Poliisikouluun sillä tangolla tarvis nostaa yli kolkyt kiloo et morjesTA!

7 kommenttia:

Ruut kirjoitti...

Ompas sulla kiva blogi! sait just uuden lukijan :)

Henna kirjoitti...

JEEEEEEEEEEEE! ♥ :))

Anonyymi kirjoitti...

paljon sulla on rahaa käyttetävä / kk? =) saakko opintotukea?

Henna kirjoitti...

Joo saan täyden opintotuen. En tiedä kuinka tarkkaan haluan kertoa rahatilanteeni, mutta käyn yleensä neljänä päivänä kuussa töissä.

Nämäkin ostokset suurimmalta osalta siis lahjakorteilla maksoin. :)

Julia kirjoitti...

Eikä, ihana paita! Ostin ton saman leopardikuosissa, mutta toi on paljon kivempi,äääh :D Tänään ostin hennesiltä euron pompuloita,että saisin noita alennuksia haha..

Julia kirjoitti...

Eikä, ihana paita! Ostin ton saman leopardikuosissa, mutta toi on paljon kivempi,äääh :D Tänään ostin hennesiltä euron pompuloita,että saisin noita alennuksia haha..

Henna kirjoitti...

Joo toi paita on superkiva tollee et toinen hartia näkyy! :P