maanantai 10. tammikuuta 2011

Earrings

Ajattelin tässä aikani ratoksi esitellä teille korvakoruni! Niitä on nyt tässä lähiaikoina kertynyt aika paljon, lähinnä heräteostoksien muodossa. Mun ei tuu paljoo käytettyä korviksia, koska mä en jaksa ottaa niitä yöks pois ja jos en ota niin ne painaa. Mulla oli yhdet ihan täydelliset korvikset, jotka eivät sattuneet koskaan, mutta ne meni rikki kun käytin vallan niitä :(

Nykyään oon ihastunu sellaseet yhdistelmään, että hiukset on ylhäällä jolloin kaula on paljas ja siihen kaveriksi pitkät roikkuvat korut! Me likey.

Mun koru"teline"alkaa olla aika täynnä, uusi on ollut hakusessa jo kauan, ei vaan oo sopivaa löytynyt :(


H&M
Kukkakorvikset jostain markkinoilta ja pinkit seppälä
Sulkakoru glitter
H&M
Seppälä
Seppälä
Mä tykkään näistä ihan ylipaljon, mutta ne painaa niin paljon et ne venyttää korvalehtee ja näyttää tyhmältä ::D
Asseccorizes (?!)
Kissakorvikset sain äitiltä nuorempana
Suurin osa H&M, yhdet laivalta ja osasta ei tietoo
Kultaset curiousnooralta, muut jostain halpahallista..
Mikä mistäkin, pun. hämpyt puuhamaasta!
Glitter

On siinä muutama pari, tai ihan riittävästi mulle, eikä tässä ollu ihan kaikki!

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ihanat noi hämähäkit :----) Milloin tulee taas videooo? ü

Henna kirjoitti...

Hmm, no vaik sit heti ku oon kotona päivänvalolla! :)

Anonyymi kirjoitti...

noi hämähäkit on kyl tosi söpöt! muutenkin kivoja koruja, usein just korut oikeen kruunaa asun ainakin mun mielestä. :)