perjantai 7. tammikuuta 2011

Nelly.com

Tein eilen vielä kymmenen jälkeen pienen tilauksen Nellylle. Oon tilannu sieltä kerran aikasemmin, ja toisaalta olin tyytväinen, toisaalta en. Mulle tuli sieltä kolmet kengät, joista yhdet oli väärät. Jotkut ihan ihme inkkarikengät. Loppujen lopukskaan en saanut sieltä niitä kenkiä mitä ehkä eniten odotin :( Mutta hyvää oli että pidin kyllä niistä kaksista kengistä mitkä oli oikeet!

Toivottavasti tällä kertaa onnistuu paremmin :)

Tota valkosta mekkoa ajattelin kesäks ja toppi nyt oli vaan ihana ♥



Mitä ootte mieltä? :))

5 kommenttia:

heta kirjoitti...

noi kengät on ainakin tosikivat! ihanan korkeat =)

Henna kirjoitti...

jep 13 senttiset! kääk katotaan miten likan käy :--D

Teresa kirjoitti...

Mä laitoin kans tilausta menemään, ku löysin alesta ihanan topin! Kaveri tilas samassa syssyssä omat löytönsä. Tilasin kesällä ja suurin osa kamoista ellei peräti kaikki ollu alesta ja kaikki ihan oikeet kamat tuli, että mulla on ainoostaan positiivisia kokemuksia Nellystä. :D

Unknown kirjoitti...

Tosi kiva blogi(=

http://itisnotallaboutme-lilja.blogspot.com/

Unknown kirjoitti...

Tosi kiva blogi(=

http://itisnotallaboutme-lilja.blogspot.com/