perjantai 21. tammikuuta 2011

L´oréal


Nammm, oli lyhyt koulupäivä, neljä tuntia vaan! Ensin oli englantia, eikä oikein toi kamala nälkä auttanut keskittymään, joten pölinäks se tais vähän mennä :) Parin tunnin enkun jälkeen oli äikkää, jossa kirjoteltiin päättötöitä, tosin kun oon kirjottanut jo kolmetoista sivua, alkaa se vähän puuduttaa. Poks tuntu kiinnostavammalta !


Tai niin oikeestaanhan meillä oli vaan kolmen ja puolen tunnin päivä, kun lähdettiin siitä sitten hipsimään kolmen aikaan pois. Mulla kun ei ollut yhtään käteistä junalippuun, niin kävin kotona hakemassa kortin ja takasin kylälle rahaa nostamaan. Samalla otin myös postin, ja alempana löytyy lisätietoa että mitä sieltä löytyi :P


Päällä mulla oli tänään:
Legginsit Seppälä
Toppi Seppälä
3/4 hihainen H&M
Lörppäpaita Espanja
Kengät Citymarket
ja hiuskoru on sieltä H&Mstä! Rakkaus ♥ :)


Tästä rupeenkin sitten valmistautuun Treen reissuun. Köyhänä opiskelijana rakastan lahjakortteja, joita saa lahjaksi! Nytkään mulla ei oikeastaan rahaa ole lahjakortti vain, ja ajattelin silti lähteä pariksi tunniksi ostoksille, jos nyt vaikka löytyis jotain!!

 
Postilaatikkoon oli koulusta tullessani tipahtanut miellyttävä yllätys! Pääsin nimittäin mukaan testaamaan uutta L`orealin Perfect Cleania ! 


Koska tulin kotiin vasta ihan hetki sitten, en ole vielä päässyt tätä testaamaan. Mutta illalla kun pääsen kotiin, niin ajattelin heti kokeilla. Tässähän on siis tollanen "harjaspää", jolla ne kasvot sitten pestään. Tuote lupaa poistaa enemmän epäpuhtauksia kuin perinteinen puhdistus. Sopii päivittäiseen käyttöön ja tuloksina puhtaat ihohuokoset ja tasainen ja pehmeä iho.. Hmmm, ainakin kuullostaa lupaavalta! 

Tällä hetkellähän mun poskissa ja otsassa on ihan liikaa suurentuneita ihohuokosia. Varsinaisesti finnejä ei ole (koputtaa puuta), mutta muita epäpuhtauksia kyllä senkin edestä. Oon taistellu ihoni kans jo montamonta vuotta, ja oon jo ajatellut turvautumaan ihotautilääkäriin, jos muu ei auta...

8 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

aikamoista paskanjauhantaa on! ei kyl jaksa lukea enempää.. miten erehdyinkään näille sivuille, huoh.. Naurettavinta tässä on se kun luulet olevas joku malli vaikka johanna tukiainenkin on parempi kun sä. Eikä nuo sun vaateyhdistelmäskään niin erikoisia ole.. Mutta ei siinä mitään, onnea sulle hei hirveesti:DDDD uskallakko julkasta vai ottaako liian koville sulle ja sun täydelliselle egolle:DD

Henna kirjoitti...

Mä en tiedä edes että miksi vaivauduit kommentoimaan että pastanjauhantaa. Lukeeko jossain, että "SINUN ON PAKKO LUKEA TÄTÄ" No ei. :)

Oonko mä joskus sanonut että mä olen joku huippis? :) Ja tohon tukiaisväitteeseen tuskin uskot itsekään.

Seuraavan kerran kun kommentoit, tee se omalla nimelläsi kiitos. Vai ottaako egon päälle?

Anonyymi kirjoitti...

misket poista mahdollisuutta kommentoida anonyyminä jos häiritsee niin kovasti??

Henna kirjoitti...

Koska suurin osa anonyymikommenteista on hyvää. Ei kukaan voi olettaa, että jos joku perustaa blogin, että häntä saa haukkua ihan mielin määrin nimimerkin takaa. :)

Anonyymi kirjoitti...

Mielestäni Henna ei kyllä osottanut suurta vihanpurkausta, vaikka ensimmäinen kommentti onkin varsin asiaton ja lapsellinen, jos ei tykkää, sen voi sanoa fiksumminkin tai olla kokonaan hiljaa. Eli tuo että "misket poista mahdollisuutta... jnejne" on myös varsin typerä kommentti koska Henna vastas tosi asiallisesti noihin haukkuihin. Mikä siinä on niin vaikee käsittää ettei aina tarvi tulla suorilta haukkuun pataluhaks vaan esittää mielipiteensä jotenkin muuten. HUOH. ps. Henna, toi sun kommenttis vika lause osu kyllä ihan nappiin tolle anonyymille joka kovasti uhos tosta egosta :D

Henna kirjoitti...

Kiitos paljon tuesta :)

Anonyymi kirjoitti...

Heippa! Ihan kiva että blogia kirjoitat ja lueskelenkin sitä melko usein. Haluaisin vaan kertoa että minun mielestäni silti vaate tyylisi on todella tavallinen. Sinulla olisi hyvät mahdollisuudet kehittää ``oma´´ tyylisi niin miksi et sitä kehitä. Myöh huomaan että jonkin verran matkimista on tapahtunut kun muita blogeja seuraan. Olisi mahtavaa jos keksisit itse vaatteet ja somisteet..ym ym. Koska kohta blogiasi ei enään paljoakan lueta kun ihmiset kyllästyvät samankaltaisuuteen muiden blogien kanssa. Uskalla rohkeasti olla sellainen kun haluat ja olet! ;) Tsemppiä!

Henna kirjoitti...

Mä tiedän kyllä, että mä pukeudun tavallisesti. Mutta mä en tahdo pukeutua vaatteisiin, jossa mulla ei oo hyvä olla.

Oikeastaan en tahdo muuttaa tyyliäni, koska en mä oo kiinnostunut muodista tai muusta. Mä panostan mielummin lämpöön ja mukavuuteen, kuin ulkonäköön :) Esim. monissa blogeissa törmää tyttöihin talvipakkasella shortsit ja sukkikset jalassa. Mä en pääsisi edes ovesta ulos, kun olisin jo jäätynyt pystyyn !