torstai 6. tammikuuta 2011

Komiikkaa

Tänään mä oon viihdyttäny itteeni, milläs muullakaan kuin videoilla youtubesta. Tuolla raksalla ei voi välttyä kuulemasta sitä, kun pojat on edellisen illan tuijottaneet eri koomikoita tai muita hauskoja videoita netistä.  Sami Hedberg on kyl mun ihan lemppari! Monia muita hyviä on tietty kans !

Mä en sen enempää höpöttele, vaan päästään teidät rääkkäämään vatsalihaksia seuraavien videoiden parissa!










EDIT: Huomasin että yks video oli kaks kertaa, vaikka homo on ope piti olla tilalla, joten katsokaas vielä se! :)

8 kommenttia:

Pitsit sekaisin kirjoitti...

Aika törkeän hyvät clipit olit löytänyt. Meikäläinen löhösi sohvalla ja naureskeli itsensä sohvan rakosiin.:)

Teresa kirjoitti...

Haha Sami Hedberg huutelee meidänki työmailla. :D "Nii? Sitte?" :D:D

Anonyymi kirjoitti...

ihan parhaita :DDD

Anonyymi kirjoitti...

Ootko menossa katsoon tätä paikalliseen helmikuussa ;>

Henna kirjoitti...

Hyvä kun nauratti teitä muitakin! Itse oon ratkeillu täällä koko illan! :P Ja kyllä TODELLAKIN olen menossa katsomaan! :) mennään äitin kans nauraan kilpaa :-DD

Ja kiki meillä kuuluu usein toi "mä en tiä miks, mut oon saanu kaikki drinkit ilmaseeks" ja sit "mä en saanu taaskaan, mä en koskaan saa" :D ja moni muu, miehet... :DDD

Henna kirjoitti...

huomasin nyt vasta et yks video oli kahteen kertaan ja vika video puuttu! Katsokaa se, aivan loisto!!!

Teba kirjoitti...

loistavaa. sai hyvät naurut mälsään torstai ehtooseen :D

Henna kirjoitti...

Hyvä! :--D