keskiviikko 26. tammikuuta 2011

Verhoilukivien asennus

Tänään oli koulussa taas sellanen päivä, että ei ollu sellasta asiaa mikä mua varsinaisesti kiinnostais. Meille tuli joku mies kertoon tosta et miten noita kiviä asennetaan seinään. Mä en henk. koht. siitä mitään tajunnu, eikä ilmeisesti moni muukaan. Kauheen monimutkasta! Ja hidasta! Seittemän tunnin aikana kiviä ehdittiin asentaa seitsemän. Opiskelijatkin sitä sitten pääsivät koittamaan, vaikkakaan en ymmärrä että miks, kun eiks niitä joku kivipuoli tee emt. :_D 

Mulla ei ollu omia työhousuja mukana (vaikken ymmärrä sitäkään et miks ne piti olla ees päällä kun vaan istuttiin), joten jouduin laittaan koulun. Mulla on aika vahva mielipide lainavaatteita (enkä mä nyt puhu mistään tietyn paikan lainavaatteista, vaan ihan yleisesti...) ja kenkiä kohtaan. Se on ehdoton ei! Mua ällöttää ylipaljon ajatella että kenen päällä ne on ollu ja mitä lie niissä on.

Otin sitten kuitenkin kuvia, koska näitä raksajuttuja kerran halutaan. En rupee tästä kyllä tekeen mitään opetuspostausta, kun en kerran itsekään osaa, eikä kukaan tätä tietoa tarvitse, ellei alalle pyri :-D Kuitenkin mietin, että olis kyllä siistiä tehdä sellasia postauksia, missä esim. näytän maalauksen, laatoituksen tai vaikka sälekaihtimien asennuksen vaihe vaiheelta! Ja ajattelin näin tehdä, kun pääsen tälläistä työtä tekemään. Toivottavasti pääsen kesällä raksalle töihin, ja vakkariks, jotta voisin toteuttaa enemmän sellaisia!


 

Ei kommentteja: