lauantai 8. tammikuuta 2011

Kaipaan lämpöä

Mä tahdon matkalle. OIKEESTI! Eilen selailin pakettimatkoja lämpösiin maihin ja tuli niin kamala hinku päästä valkoiselle hiekkarannalle aurinkoa ottamaan. Tosin eilinen solariumkaan ei helpottanut asiaa yhtään. (Jännä muuten että tuli rajat ekasta kerrasta!)

Viime syksyinen Espanjan reissu nyt oli mitä oli, mutta vieläkin muistelen sitä ihanaa aurinkoa joka porotti päivittäin, ja sitä ihanaa rusketusta! Nam ♥

Tästä innostuneena mä päätin, että ensi syksynä lähdetään matkalle. Kuka mun kanssa sitten lähteekään (kavereiden kans ollaan vähän suunniteltu, poikakaveria tuskin saan lahjottua lähteen :-D) en tiedä, mutta minä ainakin menen! Mä haluan oikeesti kokee! Jos ekaa kertaa oon ulkomailla ollu vasta 18 vuotiaana, niin mä aion ottaa kaikki ne vuodet takas ja haluan matkustella!

Esittelen teille nyt mahdollisia lomakohteita!


Krabi
"Vehreä alue mantereella lähellä Phuketia ja Phang Nga -lahden trooppista saaristoa. Valitse vilkas Ao Nangin lomakohde, rauhallinen Klong Muangin ranta tai Railey Beachin ylellinen keidas venematkan päässä."


Malediivit
"Astu suoraan trooppiseen haavemaailmaan, jossa asut yhdellä korallisaarista, otat päiväunet kookospalmujen alla valkeahiekkaisella rannalla, nautit ylellisistä kylpylähoidoista, snorklaat koralliriutoilla turkooseissa laguuneissa ja syöt herkullisia päivällisiä rannalla lyhtyjen loisteessa."

Tää paikka on ihan niinku suoraan jostain mun unelmista, tänne me ollaan poikakaverin kans sovittu vielä joskus lähtevämme. Tosin ehkä säästetään eka 20 vuotta, kun matka maksaa n. kymppitonnin.


Korfu


Onko muilla hinkua lämpimään? :)

10 kommenttia:

henna kirjoitti...

Täällä on ainakin yksi toinenkin jolla halu päästä jonnekki lämpimään on suuuuuri :) Niin ja siis yksi toinen Henna Maria myös :D Meitä on näköjään monia!

Henna kirjoitti...

Ilmeisesti! Ei siinä mitään, ihan hyvä nimi :-D

Anonyymi kirjoitti...

Joo kiitos, nyt ainaki tuli hinku lomalle! :D olisit voinu jättää noi kuvat pistämättä ;)

Henna kirjoitti...

pahoitteluni :( :--D

Anonyymi kirjoitti...

mikä siitä edellisestä lomareissusta niin ikävän teki?

Henna kirjoitti...

enhän mä tässä sanonut että reissu oli ikävä. Mutta kova oli koti-ikävä siellä. Kuitenkin kaks viikkoo kun en ennen oo ollu kahta viikkoo pois kotoo.

Anonyymi kirjoitti...

kiitti hei, aiheutit matkakuumeen! :DD

Henna kirjoitti...

Hyvä! :D

Anonyymi kirjoitti...

oikeesti ikävää

Anonyymi kirjoitti...

et sanonukkaa mutta semmosen käsityksen on saanu ettet siellä liiemmin viihtyny :D