sunnuntai 9. tammikuuta 2011

Pitää olla pikkasen pläski

Arvatkaas mille Henna pyhittää loppuillan? Syömiselle.

Mä tajusin hetki sitten, että mä syön ihan kaikkiin mielentiloihin. Mä syön jos oon ilonen, mä syön jos mulla ei oo muuta tekemistä ja mä syön jos mua harmittaa. Tällä hetkellä mua harmittaa, joten nää mun eväät on aika terveellisiä :-D Eli istun keittiön pöydän vieressä, juon pepsiä ja heittelen herkkuja suuhun. Samalla sitten selailen blogeja ja HARKITSEN, että josko laittaisi eväät huomiselle.

Niin siis kun mullahan ei ala koulu vielä huomennaa vaan meen töihin :) Koulu alkaa tiistaina seitsemän tunnin päivällä, jonka jälkeen keskiviikko on taas vapaapäivä! Hubaa! :)



Löytyykö muita syöpöttelijöitä? :)

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

mun on pakko lopettaa toi tylsyyteen syöminen :-----DD rasittavaa ku aina menee jääkaapille ku on vähäki tylsää. mut herkut on niiin nannaa <3