keskiviikko 12. tammikuuta 2011

Ice cream

Mulla on tänään sellanen päivä, että tekis mieli vaan herkutella, eikä lähtee salille lainkaan! Mun tekis mieli erilaisia jäätelöitä, karkkia, limpparia, sipsejä, leffapopparia ja kaikkia herkkusalaatteja ja kaikkia.. Naam!

Ehkä vaan on otettava huomioon se totuus, että jos mä nyt jään kotiin syömään, niin illalla herään todellisuuteen että mulla on ihan sikatylsää, mitä sitä tekis. Joten järkevintä varmaan olis lähtee ensin kuluttaan vähän aikaa ja kalaoreita salille, ja sen jälkeen vasta alkaa herkutteleen!



kuvat: we♥it

Sellanen kysymys olis vielä, lähinnä ehkä paikkakuntalaisille, no miksei muillekkin, että olisko kiinnostusta lukee postaus Kuntoilevillesta? A.k.a pinkistä?
Oon miettiny, että voisin tehdä sellasen jossa kerron kaikista eri jumppavaihtoehdoista, salista, solkusta ja muusta! Joten jos kiinnostusta löytyy niin tekisin sen mielelläni :)

P.S. Alkoko tehdä mieli herkkuja? :P

4 kommenttia:

Minna kirjoitti...

mä just tulin kaupasta jätskipaketin kanssa kotiin :)

Anonyymi kirjoitti...

kyllä kiinnostaa, vaikka en paikkakunnalta olekaan, mutta eikös ne jumpat aika samanlaisia oo kaikkialla. :) erityisesti solkusta olis kiva lukea jotain!

Henna kirjoitti...

Pääsen huomenna koulusta aikaisin, joten voisin samalla napsia kuvat ja alkaa väkertää postausta kun ehdin :) !

Anonyymi kirjoitti...

joo itseäkin kiinnostaa kovasti tuo kuntoileville :) et mitä sopis sellasille nuorille jotka ei oo kauheesti ennen jumppaillu,eikä haluisi mitään hirveetä painonnosto treeniä.