tiistai 25. tammikuuta 2011

Pohdinta meneillään.

Suuren erilaisten mielipiteiden määrän takia lisäsin sivupalkkiin kyselyn, johon toivoisin että vastaisitte, jotta pystyisin muuttamaan blogia parempaan suuntaan. Myös tähän postaukseen voitte mielipiteitänne kertoa. Asiallisen ja rakentavan palautteen otan ilomielin vastaan :)

Tahtoisin myös tietää, että jos tahdotte
a) raksavinkkejä, niin millaisia?
b) löytöjä, niin millaisia? (vaatteita, koruja, kenkiä, jotain ihan muuta?)
c) kuinka pienellä budjetilla ?
d) tyylin vaihto, millaiseksi? kuvia?

Auttakaa mua ideoimaan ! :)

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kyselit niitä blogeja, ja mä en tiiä ku yhden sun lisäksi: http://karmikesdream.blogspot.com/, tää on tosin '95 ja ei postaa enää kovinkaa usein mutta sattupa nii hauskasti, että hän voitti kerran mun blogiarvonnan ja sitte selvis, että asuu kans vammalas aika lähel mun poikkista, juteltii ja näin ja nähtiin! :D hauskaa tää bloggaaminen:>


Ja haluaisin ehdottaa noita raksavinkkejä. Jos osaat ja kykenet, voisit juuri ehdottaa miten maalata vaikka punainen seinä valkoiseksi, että mitä toimenpiteitä täytyy tehdä ja millasil värkeil:--D

ja myös tohon c) kohtaan: pieni budjetti vois olla esimerkiks joku 50e, riippu tietty että millanen asukokonaisuus + löytyykö jo jotain ennestään ja tämmöi. :D

tulipa romaani

Henna kirjoitti...

Jeps kiitos ehdotuksista!

Teresa kirjoitti...

Ehdottomasti raksavinkkejä, vaikka itsekin alalla olen, mutta haluan löytää paljon erilaisia vinkkejä, sillä yhtä ainutta oikeaa tapa tehdä jokin asia, ei ole! :D

Lisäksi mua kiinnostaa toi tyylin vaihto täysin uusiksi. :)